fredag den 20. maj 2016

Vegetar eller veganer?

Den sidste tid hvor jeg har skrevet opgave hjemme - må jeg nok indrømme jeg har brugt alt for meget tid på youtube, for at finde inspiration til mit videre vægttab.

Det endte med at jeg så en masse videoer om veganer - og den livsstil de føre. Derefter fik jeg set CowSpiracy på Netflix - samt Fat Sick And Nearly Dead 1+2.

Disse dokumentare fik virkelig sat nogle tanker igang - om hvordan vi behandler og selv - og ikke mindst den klode vi bor på. Jeg må nok indrømme at jeg fik det fysisk dårligt af at se CowSpiracy, og har derfor de sidste to uger ikke spist kød. Jeg troede først det ville blive svær overgang at gå fra ganske normal dansk kost - til vegetarmad - men det har vist sig at være utroligt nemt, på trods af min kæreste stadig spiser kød. Lysten er der bare ikke....

Samtidig har jeg fået et overskud - som jeg slet ikke kan genkende! Men jeg føler mig mere ligevægtig og har ro i min krop - så intet tyder på at jeg vender tilbage til kødgryderne lige foreløbig!


Jeg går også og arbejder på at få gang i min youtube kanal - for netop at tale om vægttab og vegansk mad - og sikkert også livet generelt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar