mandag den 24. februar 2014

Alt for længe siden!

Ja - det er alt for længe siden jeg har fået opdateret herinde.

Men årsagen er såmænd at jeg ikke har været på Dukan siden Juni sidste år - grunden dertil er at jeg gik fra min daværende kæreste, og flyttede.
I mellemtiden har jeg fundet en lille lejlighed - dog uden køkken! Så de sidste mange måneder, har stået på en mellem ting mellem Nupo og rugbrødsmadder. MEN jeg savner Dukan - og den mætheds fornemmelse man fik.
Så nu vil jeg kaste mig ud i Dukan igen! Dog kun med en bordgrill (tror jeg nok den hedder) og min lille ovn.

Så jeg starter i dag - med at lige at teste hvordan jeg får det til at fungere. Derfor starter jeg først på en ny angrabsfase fra på mandag. Nok meste fordi jeg lige skal finde ud af hvordan jeg får min klid - da jeg ikke kan lave pandekagerne - nu jeg ikke har nogen kogeplader!

Men er sikker på det skal lykkes! Så vil med det samme hoppe ud - og prøve og se om jeg kan lave hakkebøffer - for de har godt nok været savnet!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar