fredag den 2. januar 2015

Nytårsforsæt...

Jeg har aldrig før lavet nytårsforsæt! 

Mest fordi jeg syntes det var lidt fesent, meeeeeen det tager jeg i mig igen...

For i år går jeg all-in på nytårsforsætene... jeg har 12 styk, det er ikke alle jeg starter på nu - ideen var lidt at starte på en ny hver måned... men utålmodig som jeg er, starter jeg på dem jeg kan nu! 

Så vil dele nogle stykker af dem med jer...

1. Stoppe med at ryge!
2. Find på noget motion evt. opstramning.
3. Spis oftere og spis mere protein.
4. Skær ned på sukker.
5. Tab 20 kg.


Resten har intet med vægttab/rygestop at gøre så dem vil jeg skåne jer for...  

Dog er der lige:

6. Gennemfør #100happydays  ( www.100happydays.com

Synes simpelhen det er en fantastisk ide, at finde en ting hver dag der gør dig glad - og poste billedet et sted på dit foretrukken sociale medie. 

Det hjælper ihvertfald mig til at tænke mere positivt... jeg har prøvet før, hvor jeg ikke gennemførte da jeg var alt for stresset på det tidspunkt. Sidste gang brugte jeg facebook til at poste billederne, men denne gang bruger jeg udelukkende instagram. Det er også der jeg smider alle andre billeder op i løbet af den dag...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar