mandag den 4. marts 2013

Livret ala Dukan ;-)


Før
I onsdags var jeg alene hjemme - på en PG-dag! Så det blev udnyttet fuldt ud, da min kæreste ikke spiser champignon.

Så ville prøve at lave min livret (Ved ikke om den har et navn...)

Jeg brugte røget skinke i tern, fra Lidl og smed en en bakke champignon i, som jeg skar i skiver - og proppede 3 små bakker cherrytomater i!

Jeg trode ikke jeg kunne spise det hele, men det viste sig ikke at være noget problem! Men normalt får jeg jo også både frisk pasta og ost til...

Efter 1 1/2 time på svag varme


Når jeg laver det lader jeg det stå en 1 1/2 time på svag varme - så tomaterne koger helt ind. Jeg plejer at smide lidt oregano og basilikum i - lige inde jeg spiser :-)


Det er helt klart ikke verdens kønneste ret - men jeg elsker den!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar