søndag den 2. marts 2014

Easy Delight er stadig et hit!

Jeg har i den sidste uges tid, forberedt mig på at skulle igang med angrebs fasen - og nu er jeg gået igang! Jeg skal være i angrebs fasen til og med torsdag, så det bliver 6 dage i alt. 

Derfor har jeg også fået gravet min Easy Delight frem fra gemmerne - og den er lige så nem og hurtig at bruge som jeg husker det. Nu skal dette ikke være en salgs tale for Tupperwear - men den er bare uundværlig for mig, i Dukan sammenhæng. Især da jeg er virkelig dårlig til at spise morgenmad - og endnu dårligere til at tage mig sammen til at lave noget. Men med Easy Delight kan jeg nå at lave det hele på under 10 minutter - hvor de 4-5 minutter er tiden i mikroovn. 

Så det blev til ommelet med en masse kylling pålæg i små stykker. Glæder mig dog lidt til mine pg-dage så jeg kan få lidt peberfrugt i  - for selvom det er god som den er - bliver det lidt ensformigt i længden. Men tænker at et stykke skinke eller to fra Lidl vil kunne gøre underværker... Så må vist heller få handlet i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar