søndag den 10. februar 2013

Dukan dag 2

Som så mange andre, prøver jeg også nu kræfter med Dukan. Jeg started i går, efter en lille uges forberedelser som blandt andet at få købt og læst bogen - og handle ind til de første to dage.

Den først dag gik super godt - var slet ikke sulten, og selvom det måske hurtig bliver ensformigt med kød, kød og mere kød - så gik bedre end jeg kunne have forstillet mig!

Min dejlige kæreste, som også kunne tabe nogle kg, støtter mig 100% og er selv gået med på Dukan.

De første mange dage - og op til den første uge, kan jo give et stort væsketab. Siden i går er vægten gået ned med 2,1 kg - det er jo sygt!! Men kan da meget bedre forstå hvorfor jeg har været så utilpas og oppustet....

Både min kæreste og jeg kan mærke vi er mere trætte end normalt i dag - så det bliver en hygge dag hjemme - med en god film :-)

Det er også med fuld overlæg at jeg har valgt i går som første dag - da jeg så har ferien til at komme igennem angrebsfasen. Samt blive "afgiftet" - inden jeg igen skal i skole og dufte til kantinens mad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar