fredag den 22. februar 2013

Mmmm :-)

          Så blev der godt nok købt en masse lækkert ind - og jeg skal så meget mere i Lidl og handle :)
Vi fik blandt andet købt en masse pakker frossen kylling kebab med kun 3% fedt!!! 
Vi har også allerede spist den ene pakke til frokost - og nøj det var godt!
Der var også noget magert skinke - som jeg har ladet mig høre skulle være super godt som bacon (om ikke andet også billiger en kalkun bacon) Jeg glæder mig også til at smage smøreosten med kun 0,2%fedt! - så nu tror jeg alligevel jeg ved hvad jeg skal lave til aftensmad ;-)


2 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt godt ud Stine :) Men har du tjekket, at der ikk er sukker, druesukker eller hvedemel i de ting du har købt? ;)

    SvarSlet
  2. Synes det er super svært at finde noget helt uden (og derfor bruger vi også kun pålæg en til to gange om ugen) I skinken fra Lidl, er der også sukker i, men der er ca. 0,6g kulhydrat, hvor skinken fra Levevis har 2g kulhydrat. Så derfor valgte jeg denne :)
    Men sukker kan man vist ikke helt komme uden om, selv fersk kylling fra Fakta (Dansk kylling), er der sukker i lagen :-/ I den kebab jeg købte, var der 1,5g kulhydrat i - så mindre en Levevis's skinke...

    Men ja, man bliver virkelig skuffet over pålæg - selv i "Den grønne slagter" finder man både glykose sirup og druesukker :(

    Men finder du noget helt uden sukker, så fortæl fortæl :D

    SvarSlet