fredag den 22. februar 2013

Uventet fridag!

Så blev min timer aflyst i dag - ikke dårlig nu solen skinner :)

Så om lidt vil jeg en tur i Lidl - og handle ind til weekenden. Vi har kun en Lidl her i byen - og den ligger selvfølgelige helt ude i udkanten. Så der er noget af et stykke vej - og derfor handler vi der ikke så tit, da vi bor i centrum og netop ikke har nogen bil. Men nu man kan mærke forår i luften - gør en lang gå tur jo intet!


I går havde vi PG-dag (Protin+Grønt), og (for første gang på Dukan) lavede min kæreste aftensmad! og det blev faktisk skide godt :)

Han havde lavet en kød sovs - som kom i bunden af et fad, dertil 4 æg som blev pisket sammen og hældt ud over kødet og til slut noget peberfrugt og kalkun bacon på toppen - det skal vi helt sikkert have igen! og også på RP-dage - bare uden peberfrugten :)


I dag har vi netop RP-dag, og jeg kan faktisk godt lide RP-dage...

Min morgenmaden i dag bestod af stort set det samme som under angreb - og man bliver bare så dejlig mæt - uden af være proppet :)

Jeg ved ikke helt endnu hvad aftensmaden kommer til at bestå af - men synes vi har fået meget oksekød her på det sidste (især hakkebøffer) så tænker noget med kylling....


Nå ja - vægten står stadig bom stille.... Normalt ville det gå mig på at der slet ikke sker noget - og jeg ville være frustreret over at den går 400g ned og 400g op næste dag... Men selvom det lyder helligt og virkelig underligt - så kan jeg mærke at jeg har det godt - at min krop er "glad".



Ingen kommentarer:

Send en kommentar